مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 10:552023-09-26دانش

اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد اصفهان با طرح ملی پویش 


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، پیام نجفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بیش از سه هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در طرح ملی پویش ویژه اشتغال شرکت کردند که تا کنون حدود 10 درصد از آن ها استخدام شده اند.

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: طرح ملی پویش، طرحی است که برای اولین بار توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در راستای کمک به معضل اشتغال دانشجویان ارائه شد   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، پیام نجفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بیش از سه هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در طرح ملی پویش ویژه اشتغال شرکت کردند که تا کنون حدود 10 درصد از آن ها استخدام شده اند.

 وی افزود: در طرح پویش، افراد علاقه مند می توانند همزمان با تحصیل تعدادی از واحد های کارآموزی خود را در محیط کار واقعی تجربه و از شرایط اشتغال برخوردار شوند.

 نجفی با بیان اینکه اشتغال یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان است، عنوان کرد: طرح پویش بر اساس اعلام نیاز صنایع مختلف شکل گرفته و دانشجویان علاقه مند به شرکت در این طرح این فرصت را در اختیار دارند که همزمان با تحصیل، یک صنعت یا بنگاه اقتصادی مرتبط با رشته تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد اصفهان با طرح ملی پویش 

اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد اصفهان با طرح ملی پویش